Opgelost door Ziggo: rekening onjuist na overstap

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47102
Gebruiker
eduard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na overstap naar een goedkoper internetabonnement, bracht men steeds weer het oude, hogere tarief in rekening.
na diverse telefoongesprekken en beloftes dit te verrekenen / terug te betalen en uiteindelijk een persoonlijk bezoek aan de klantenbalie ("het was te wijten aan een hardnekkige storing, zei men") besloot ik advies te vragen aan de consumentenbond.
de overstap melde ik eind augustus 2013 > het is nu 15 jan. 2014.
nog steeds niets van ziggo gehoord.

De oplossing

ik verzoek om terugbetaling van het teveel betaalde,
een vergoeding voor de gemaakte kosten (telefoon en benzine)
en een redelijke vergoeding voor de grote ergernis en voor tijd die het mij allemaal heeft gekost tot nu toe.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

1 reactie

  1. Auteur
    eduard
    Datum
    naar aanleiding van mijn klachtmelding bij de consumentenbond, ben ik door Ziggo gebeld en is mijn klacht in goed overleg naar mijn volle tevredenheid opgelost! prima!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
eduard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy