Klacht Ziggo: Rekening wordt verhoogd niet volgens afgspraak

Ockeloen

Geachte Heer/Mevrouw,

Ik ben echt heel teleurgesteld in Ziggo.
We hebben in Januari meerdere uren aan de telefoon gezeten omdat er afspraken niet zijn nagekomen.
Dat was toen een heel gevecht maar gelukkig heb ik het gesprek wat mij toen beloofd is opgenomen en ik wou dit als bewijs sturen maar dat hoefde toch niet op het laatst.Er is mij toen gemoedkoming gedaan en we zijn er uit gekomen na heel veel gezeur.Er is toen afgesproken 6 maanden €67,50 en daarna €79,50 vanaf Juli (Deze gesprekken heb ik ook opgenomen en heb ik hier nog als bewijs )maar wat blijkt nu dat het bedrag wat afgeschreven wordt nu bijna €100 is.
Gaan we nu weer opnieuw beginnen met de ellende ik ben echt pissed off.
Ik heb gebeld en kreeg een vrouw aan de lijn die niet duidelijk Nederlands praat en die zegt dat er niks aan te doen is en dat het pakket zoveel kost na die 6 maanden.Ik hierop alles uitgelegd en gevraagd om in de historie te kijken maar ze zegt dat het niet anders is en ik tot Januari dit bedrag moet betalen of anders een boete om mijn abonnement te verlagen.Ook heb ik gevraagd een manager te spreken maar dat kan niet zegt ze.Ik heb hierop een klacht ingestuurd naar Ziggo en ik ben hierna terug gebeld door een andere medewerker en dit gesprek is ook uitgelopen op niks en hij kan ook niks voor mij betekenen en ook willen ze mijn opgenomen telefoongesprekken niet in behandeling nemen. Als laats vraag ik iemand van hogerhand te spreken en ook dit is niet mogelijk. Ik ben dus nu verplicht om elke maand 99,40 te betalen ipv de afgesproken 79,50, dat is toch te bizar viir woorden.
Is dit nu echt hoe ik als klant die meer als 10 jaar bij jullie zit behandeld wordt en dus elke keer moet vechten om te krijgen wat er afgesproken is.Ik heb hier bewijs van want heb de telefoongesprekken bewaard en kan ik opsturen als jullie dit nodig achten en mij niet geloven.Ik vraag niks bijzonders alleen wat er eerlijk met mij afgesproken is.En dat er serieus naar mij geluisterd wordt.

Mvg,

Pascal

Krijgen wat er afgesproken is voor het afgesproekn tarieff want ik voel me opgelicht

Ook een klacht indienen over Ziggo?