Klacht Ziggo: replay niet bereikbaar

Klachtnummer
# 187018
Gebruiker
rr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 2 dagen problemen met het afspelen van oude programma's (replay) de programma's kunnen soms wel en soms niet gestart worden. Als het programma gestart kan worden dan stopt het afspelen plotseling en moet er weer vanaf het begin van het programma gekeken worden of het programma start helemaal niet meer op

De oplossing

Ik wil gebruik kunnen maken van de replay functie. Graag dit probleem oplossen. Ik heb geprobeerd om dit direct bij ziggo te melden maar ik kreeg de melding dat ik op een later tijdstip moet terug bellen omdat het te druk is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen