Klacht Ziggo: Replay tv werkt niet en apps als videoland etc werken de helft van de tijd of totaal niet.

Leonie1977

Wij hebben al 3 maanden last van storingen, vastlopers, foutmeldingen etc etc.

Monteur is geweest, die heeft alles vervangen. Prima monteur, en dan denk je het werkt nu, wat kan er nog mis gaan ?

Nou ....dat het niet werkt !

Als je naar Ziggo belt zit je een uur aan de lijn, heb je 4 verschillende afdelingen gehad en het probleem is nog niet opgelost. Ja er komt wederom een monteur langs !

Als je vraagt om een vergoeding van de kosten omdat het product wat ze aanbieden niet werkt dan krijg je te horen, NEEE...het moet eerst werken en als u dan nog niet tevreden bent dan kunt u bellen ( weer een uur ) en dan gaan we kijken of we u tegemoet kunnen komen in de kosten.

Ik irriteer me dood, mensen in opleiding aan de telefoon, mensen die geen knopen door hakken en die het niet op kunnen lossen.

Er moet wel een mega lijst liggen bij Ziggo inmiddels betreft onze klachten. En ze nemen je niet serieus.

En wij elke maand maar netjes betalen...voor iets wat niet werkt.

En dan krijg je ook nog eens een email waarin staat dat de prijs omhoog gaat, in wat voor gekke wereld leven we .

Ik wil een vergoeding voor de geleden maanden en mijn telefoonkosten retour.

Ook een klacht indienen over Ziggo?