Klacht Ziggo: Retourdozen

Klachtnummer
# 372372
Gebruiker
Rich.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn ziggo abonnement opgezegd. Kon alleen telefonisch. Gedaan en gelijk afgesproken dat ze de retourdozen naar me zouden sturen.
Na twee weken nog steeds geen dozen binnen. Maar wel een e-mail, waarin staat dat ik de retourdozen kan aanvragen per apparaat. En ook gelijk erbij dat het binnen een week teruggestuurd moet worden, want anders betaal je per apparaat een soort boete ofzo. Rond de €30,- per apparaat. Dat zou dan totaal rond de €100,- zijn.
Dus als de dozen te laat opgestuurd worden door Ziggo, dan ben je gelijk de pineut. Kan ze niet eerder opsturen dan he.
Lekkere service alles op tijd aangevraagd telefonisch, zoals het moest. En dan dit.
Echte lichtelaaiers. Bewijs maar weer dat ik er goed aan heb gedaan om over te stappen naar KPN. Tien keer zo beter.
Waardeloos bedrijf. Slechte service, onduidelijk, en slechte kwaliteit.
Begin er niet aan. En applaus voor de slechte afsluiting 👏🏼.

De oplossing

Zij zouden de retourdozen opsturen.
Afgesproken telefonisch gelijk met de opzegging.
Zij horen de schuld op zich te nemen en de die rare boete per apparaat in te trekken.
Rare e-mail. Klopt niks van.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?