Klacht Ziggo: Signaal van radio en TV niet meer via kabelaansluitng gekregen

Klachtnummer
# 2953
Gebruiker
Bert Smit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 1 juni 2012 om 18.30 geen signaal meer doorgekregen. Dit op 2 juni per mail gemeld.
En tot op heden is mijn klacht nog niet verholpen. Ziggo heeft zich tot op heden nog niet gemeld.
Ben van plan mijn abonnementsgeld te stoneren. Als dit niet snel wordt opgelost.

De oplossing

Weer vanouds weer signaal doorgeven. Dus de storing opheffen. Bij de buren is de zelfde storng gebeurd. Op rondostraat 59.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen