Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ziggo: Signaal wijziging
Details
Klacht
Op donderdag 8 Oktober veranderd Ziggo signaal op vrijdag 9 Oktober alleen nog ned 1,2,3. monteur komt op maandag 12 Oktober en geeft aan dat de Hirschman versterker niet meer functioneert door het gewijzigde signaal. hij geeft aan dat er een nieuwe versterker aangeschaft moet worden en wel een van Ziggo. Vervolgens krijg je ook nog een rekening van Ziggo €50,- geweldig klant vriendelijk. zet alstublieft het signaal weer terug het was goed en laat dat zo of lever de apparatuur die hier voor nodig is er bij.Gewenste oplossing
probleem op lossen zonder kostenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.