Klacht Ziggo: Signaal wijziging

Klachtnummer
# 486423
Gebruiker
Bolt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op donderdag 8 Oktober veranderd Ziggo signaal op vrijdag 9 Oktober alleen nog ned 1,2,3. monteur komt op maandag 12 Oktober en geeft aan dat de Hirschman versterker niet meer functioneert door het gewijzigde signaal. hij geeft aan dat er een nieuwe versterker aangeschaft moet worden en wel een van Ziggo. Vervolgens krijg je ook nog een rekening van Ziggo €50,- geweldig klant vriendelijk. zet alstublieft het signaal weer terug het was goed en laat dat zo of lever de apparatuur die hier voor nodig is er bij.

De oplossing

probleem op lossen zonder kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen