Klacht Ziggo: Slecht behandeld medewerker kost mij 45 euro

Klachtnummer
# 350366
Gebruiker
Klacht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo levert mij een verkeerde box waarvoor ik een nieuwe opgestuurd krijg.
Nu moet ik 45 euro gaan betalen voor het verkeerd geleverde kastje omdat ik het kastje terug had moeten sturen. Ik wist van niks en heb hier netjes over gebeld nu krijg ik weer zo'n snotneus aan de lijn die gewoon een grote mond tegen me heeft en dat ik het kastje toch maar even moet betalen. Wat moet ik met zo'n kastje?? Dit is de zoveelste klacht..... Bedankt!! Ik stap over na KPN na tientallen jaren Ziggo.

De oplossing

Afsluiten bij 3 abonnementen zodat ik kan overstappen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen