Klacht Ziggo: slecht en regelmatig helemaal geen beeld

Klachtnummer
# 20523
Gebruiker
maruschka
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al vanaf december heb ik een aantal keren contact gehad met Ziggo omdat wij regelmatig slecht beeld of soms geen beeld hebben. Na vele dure telefoongesprekken gevoerd te hebben met tig mogelijkheden geprobeerd te hebben, heeft men gisteren geconstateerd dat de smartcard kapot zou zijn. Nieuwe gekocht, 30 euri. Geactiveerd, beeld. Vanmorgen, tv aan, weer geen beeld, slecht beeld, kortom alle ellende begint weer van voor af aan. Inmiddels alles opnieuw geïnstalleerd, fabrieksinstellingen hersteld (dit is door ons al vele malen gedaan en ook met medewerkers van ziggo aan de lijn).

De oplossing

Zo spoedig mogelijk normaal beeld en geen wegvallende zenders

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen