Klacht Ziggo: slecht internet en blokkerigbeeld

Klachtnummer
# 447685
Gebruiker
ontevreden klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

sinds 1 1/2 maand klant en alleen maar problemen en zeker geen stabiele wifi en blokkerig beeld. Wordt nu van kastje naar de muur gestuurd en onder het mom van corona kan er niemand langskomen. Echt verschrikkelijk bedrijf met verouderde apparatuur

De oplossing

dat ik zsm goede wifi en goed beeld heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen