Klacht Ziggo: slecht internet en tv ontvangst

Klachtnummer
# 38914
Gebruiker
Joop
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vanaf 22 juli slecht ontvangst TV, aantal zenders kan ik niet krijgen en internet werkt super traag.
Diverse keren hierover gebeld en een aantal monteurs langs geweest.
Hierbij werd vastgesteld dat de buiten kabel slecht was en vernieuwd moet worden.
Tot op heden is dit niet gebeurd. De Bam de aannemer die dit werk moet uitvoeren heeft pas 15 september een melding van Ziggo ontvangen.
Ik betaal tot op heden een abonnement voor snel internet en een groot aantal tv zenders.
Op mijn verzoek om zolang het probleem niet opgelost is dat ik een reductie op mijn abonnement moet krijgen . Kreeg ik als antwoord, dat dit pas kon als het probleem opgelost is . Volgens mij een verkeerd uitgaanspunt, hoeveel ik terug zou krijgen kon niet gezegd worden.
Vraag wanneer wordt de kabel vervangen en wat krijg ik als tegemoetkoming voor het het slechte ontvangst een de helft van het aantal netten kan ik niet ontvangen de internet snelheid zit op 1 tot 2 MB i.p.v 60 MB sec

Gewenste oplossing

Wanneer wordt de kabel vernieuwd en wat is het bedrag wat ik terug krijg voor het gebrekkige ontvangst tv en internet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen