Klacht Ziggo: slecht tot geen wifi berijk

Klachtnummer
# 55515
Gebruiker
alex
Datum
0 reacties

Details

De klacht

heb 1 0 euro meer moeten betalen om wifi te krijgen , maar in al die tijd dat ik wifi zou moeten hebben is het zo beroerd , heb er al een keer over gebeld maar ook dat heeft een een halve dag gewerkt , er werd verteld dat het kwam dat we te veel op elkaar wonen maar ook dat kan niet.alles is hier vrijstaand en het is een lange weg !!!! kort om allemaal soesjes

De oplossing

iedere maand weer 10 euro minder betalen uitstekend wifi bereik en al die maanden dat ik extra heb moeten betalen ook dat geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen