Klacht Ziggo: slecht uitvallend internet in amsterdam periode meer dan 7 maanden

Klachtnummer
# 262299
Gebruiker
Lange Bruin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Internet werkt slecht en valt veel uit, probleem is begonnen in oktober 2016, na monteur zoveel te horen gekregen dat dit in de wijk zit. Ziggo wil pas restitutie geven als het probleem is opgelost, maar zij hebben zelf geen idee wanneer dit is

De oplossing

goed stabiel internet zonder uitval en restitutie abonnement kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen