Klacht Ziggo: Slecht Wifi signaal, belabberde klantenservice

Klachtnummer
# 476806
Gebruiker
H.J. Bruggeman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wisselende wifisterkte, zeer beperkte dekking in huis, m.i. werkt de externe router/modem niet goed.
Klantenservice pas na 1 uur 15 minuten bereikt, gesprek werd uiteindelijk afgebroken. Er is niet teruggegeld.

De oplossing

Storing sneller oplossen, betere bereikbaarheid klantenservice.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen