Klacht Ziggo: Slechte behandeling en afhandeling van een bestelling die al 6 maanden loopt en nog niet is opgelost

Klachtnummer
# 280974
Gebruiker
Restaurant Pouwe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf begin juni zijn wij al bezig met het aanvragen van een mkb pakket bij ziggo zakelijk. Nadat dit meerdere malen zonder overleg is geannuleerd zaten wij 1 dag voor de opening van ons restaurant zonder internet en telefonie. Na veel telefoon gesprekken ziggo eindelijk zover gekregen om dan maar een zzp internet verbinding te maken zodat we in ieder geval internet hebben. De telefoon aansluiting is ondertussen nog steeds niet geregeld waardoor we nu maar via een doorschakeling met onze mobiele telefoons bereikbaar zijn. Dit nog wel met een ander nummer dan dat aangegeven staat op al ons promotie materiaal. Dus hoeveel gasten we ondertussen daar door al zijn mis gelopen weten we niet. Maar ons vermoeden is veel ( gemiddeld 10 personen per week die de moeite namen onlangs te komen en te zeggenimmer dat het nummer niet werkt). Weer iets waar we ziggo hartelijk voor mogen bedanken. Dan komt er ook nog bij dat we vandaag geen WiFi meer hebben. Waardoor onze gasten niet kunnen pinnen, ons kassasysteem niet meer werkt en we geen muziek hebben. Gisteren hebben we hier voor de eerste keer een melding van gemaakt. Vandaag (om 1600) dat ze geen monteur meer kunnen sturen. We draaien vandaag een vol restaurant en niemand die dus kan afrekenen. Dan krijg je te horen dat ze verder niks kunnen doen omdat de bestelling nog steeds niet is afgerond omdat ze zelf de telefoon nog niet geregeld hebben! Dan heb je ook nog iemand aan de telefoon die er een beetje lacherig over zit te doen omdat t wij zo boos zijn. Rond uit schandalig!

De oplossing

Ziggo gaat al onze misgelopen inkomsten vergoeden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen