Klacht Ziggo: Slechte internet verbinding

Teleurgestelde Klant

Goedendag in augustus dit jaar zijn we verhuist vanuit den haag Ziggo-Ziggo naar UPC- Ziggo sinds dit moment kampen we met storingen met ons internet verbinding soms zelf zo vervelend dat er geen tv internet en telefonie is de storingen merken we vooral in de avond omdat we werken en overdag bijna niet thuis zijn.
Inmiddels zijn er al minimaal 4 monteurs langs geweest ieder met een eigen theorie en verhaal maar het probleem wordt niet opgelost we hebben zelfs al andere modems ontvangen zelfs durven ze de te zeggen dat Wifi niet gegarandeerd is qua bereik maar betaal al ruim een half jaar nu.
Nu krijg ik van hun 2 optie:
Optie 1 weer een monteur laten langskomen om te gaan zoeken naar het probleem
Optie 2 opzeggen maar dan een afkoop betalen omdat mijn jaar contract nog niet voorbij is. Kort samengevat ik ben een zeer teleurgestelde klant die nu graag van mijn contract af wil omdat ik gewoon de kwaliteit wil hebben waarvoor ik iedere maand betaal en dat heb ik niet bij Ziggo.

Opzegging van het contract met inachtneming van een maand opzegtermijn zodat ik de fatsoenlijke kans heb om ergens anders een alles in 1 pakket aan te kunnen schaffen.

Ook een klacht indienen over Ziggo?