Klacht Ziggo: Slechte klantenservice, slechte communicatie en veel internetstoringen

Teleurgesteld#77

Internetverbinding valt steeds weg. Er zijn 3 monteurs langsweest (waar wij zelf ook moe van worden). Er worden kosten in rekening gebracht, maar niets wordt gemaakt. Bij een derde klacht die wij hebben ingediend hebben wij specifiek gevraagd of er geen kosten in rekening worden gebracht. Dat zou niet gebeuren en de laatste rekening zou worden gerestitueerd. Als er een rekening zou komen konden wij bellen zodat dit zou worden weggeboekt. Dat is niet gebeurd. Toen kwam er een netwerkmonteur. Die kon het zeker maken. Dat deed hij niet en wij kregen weer een rekening. Als je dan met de klantenservice belt krijg je een onbeleefde Simon aan de lijn die niets kan en wil doen (monotoom). Wat zijn collega heeft gezegd hoeft hij niet te volgen. Hij wil geen email geven en geen adres waar klachten naartoe kunnen worden gestuurd. Ik kon op de website kijken. Ik gaf aan dat ik het daar niet goed kan vinden, maar dat maakte hem niet uit. Hij gaf het adres niet. Ik moest (na 5 min) ophangen omdat hij andere klanten wilde helpen en niet meer mij. Ik moet gewoon betalen anders had de monteur er wel iets bijgeschreven. Ook wist jij te vertellen dat ik veel apparten of de Wifi had (7 stuks is dat veel bij Ziggo?)
Netwerkmonteur zegt tegen ons dat de wijk een probleem heeft en dat hij een serviceverzoek voor een buurtcontrole (kast) heeft ingediend, maar zegt dat niet tegen Ziggo. 's Avonds lag internet er gewoon weer uit. Gelukkig 4 getuigen over wat de monteur zei, maar Simon Ziggo doet niets en ik krijg weer een rekening van 133,00. Internet valt 3/4 keer per dag uit. In plaats van compensatie krijg ik extra rekenigen en een ongeinteresseerde man/jongen aan de lijn die geen tijd voor je heeft.

De monteur keek gelijk even bij de buren en zag daar ook problemen met hun Ziggo verbinding. Hij ervaarde veel Ziggo problemen in deze wijk. Misschien met de wijk kijken of wij naar KPN kunnen gaan....

Ik wil dat alle extra rekeningen voor monteurs van het afgelopen jaar worden gerestitueerd. Ook wil ik een compensatie omdat ik al een half jaar zeer veel problemen heb. Het ligt niet aan de modem (wij hebben de duurste gekocht die zelfs de monteurs top vonden) maar aan een extern probleem. Ik heb steeds tijd vrij moeten maken voor monteurs, ik ben uit online 'rechtzaken' gegooid omdat de verbinding weer wegviel, wij kunnen 's avonds vaak geen tv kijken.

Dus restitutie en compensatie en een betere verbinding (wijkonderzoek zoals de netwerkmonteur dat had beloofd)
graag zou ik ook zien dat personeel zoals eerder benoemd wordt aangesproken op dit gedrag. Mensen bellen niet voor niets. Als ik dan te horen krijg dat ik na 5 minuten moet ophangen omdat een andere klant belt, word ik boos. Dat word ik niet snel.

Ook een klacht indienen over Ziggo?