Klacht Ziggo: Slechte kwaliteit!

Klachtnummer
# 359734
Gebruiker
DaveMartens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over het internet van Ziggo. Hele slechte verbinding, slechte rand, als je belt krijg je ongeïnteresseerd personeel aan de lijn die de klanten maar lastig vinden. Adverteren met wifi Promiss enz...... Ik zou graag waar voor mijn geld willen hebben en niet elke maand ruim € 75,00 betalen voor slechte kwaliteit en incapabele werknemers. Eens een keer een maanden abonnement terug betalen zou Ziggo netjes staan en dan zijn de klanten nog mild. Op het moment dat de klant netjes betaald en Ziggo in gebreken blijft, staat daar een schadevergoeding tegenover ben ik van mening!!!

De oplossing

Ik wil waar voor mijn geld en schadevergoeding voor onkosten die ik maak omdat Ziggo niet levert waarvoor ik betaal!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties