Klacht Ziggo: Slechte mediabox

Klachtnummer
# 419354
Gebruiker
bergje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo mediabox werkt zeer slecht na heel veel geld te hebben geïnvesteerd in allerlei oplossingen tot en met ziggo monteurs toe geen enkele verbetering. Dit is overigens al de tweede mediabox maar de problemen zijn exact hetzelfde als de eerste voornamelijk haperen beeld. Op contact formulier is na 2 dagen nog steeds niet gereageerd geef ze nog 1 dag. Ik adviseer iedereen om bij een ziggo abonnement ook gelijk een goede rechtsbijstand af te sluiten want die zul je waarschijnlijk hard nodig hebben.

De oplossing

Geen idee meer ben al een tijdje met ziggo bezig maar ze verzinnen steeds weer opnieuw een excuus. Dus maakt mij niet uit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen