Klacht Ziggo: Slechte ontvangst tv, ipad en telefoon!

Klachtnummer
# 392118
Gebruiker
D.J. Verrips
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Volgens Ziggo is de eerder gemelde klacht opgelost. Alleen merk ik er niets van. Vanavond wederom gekleurde blokjes en balkjes op het tv-scherm. Ook blijkt mijn ipad af en toe de server niet te kunnen vinden en wordt tijdens het telefoneren abrupt de verbinding verbroken.

De oplossing

Ziggo moet leveren waarvoor ik betaal!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen