Klacht Ziggo: Slechte ontvangst/weergave TV. geen antwoorden op klachten . na vernieuwen overeenkomst geen antw

Klachtnummer
# 49215
Gebruiker
willymia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn 1e klacht dateerd 2013, monteur aan huis geweest, alles vernieuwd , diverse telefoontjes , div mails , diverse brieven, tot heden totaal geen antwoord nog via Post enz
Begint behoorlijk te vervelen , ben voornemens van provider te veranderen ik wil waar voor mijn geld.
W A N Driessen
Overrepenstraat 14
6215 KG Maastricht

De oplossing

na zoveel problemen wil ik een degelijke oplossing en geen loze beloften .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen