Klacht Ziggo: Slechte service!!

Klachtnummer
# 299376
Gebruiker
Aagje84
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al ruim een week hebben mijn ouders geen tv, internet en telefoon. We hebben meerdere malen gebeld, een hoge mobiele rekening. Er wordt niet goed geluisterd naar de klachten en pas na lang wachten iemand gestuurd. De eerst volgende keer dat er iemand komt en er mogelijk een oplossing komt is pas over 5 dagen.

De oplossing

Vandaag weer tv internet en telefoon of opzegging van het abonnement met terugwerkende kracht per 30 maart. Daarnaast de gemaakte telefoonkosten van circa 50 euro vergoed krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen