Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ziggo: Slechte service, kapotte mediabox bijna 2 maanden verder!
Details
Klacht
Vanaf 18 januari een mediabox xl in huis, incompleet pakket en kapotte box gekregen. Was ook niet verzegeld. Niet de juiste kabels en na live chat werd ik ook niet begrepen. Moest zelf voor een bedrag tot €20 een langere coax kabel halen, maar na bezoek van monteur uiteindelijk bleek deze kabel totaal niet geschikt te zijn, met mentale aansluiting moest ik hebben en die vallen in een veel duurder segment! Dit had ziggo kunnen weten... nu zou ik afgelopen dinsdag of woensdag een nieuwe box krijgen maar heb tot op heden nog niks ontvangen...ook kreeg ik een rekening van €151,13, gelijk gebeld. Klopte niks van, zou juist een tegoed hebben bij ziggo en dit werd gelijk aangepast. Volgende dag toch de rekening afgeschreven. Slechte sercvice voor mensen die al jaren klant zijn! Stelletje prutsers achter de chat!
Gewenste oplossing
Ik verwacht een compensatie en een vervangend product zo snel mogelijk. Eigenlijk aan het overwegen over te stappen!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.