Klacht Ziggo: Slechte service

Klachtnummer
# 322062
Gebruiker
Maussssie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag kom ik thuis na dag hard werken. Denk lekker languit eff ontspannen de tv aan. Mmmm geen tv geen internet. Gaat me ontspannend tv avond. Met al een lichte irritantie de Ziggo helpdesk gebeld(niks op aan te merken). Wat een geluk ze kunnen een monteur aansturen maar dat word dan wel 16-9. Of hopen dat er meer buren gaan bellen. Want dan kunnen ze spoed monteur aansturen🤔. Bijzondere gang van zaken. Tevens is bam bezig geweest in de straat en dat heeft waarschijnlijk de storing vooroorzaakt maar geen extra services. Kortom echt een drama services bij ziggo

De oplossing

Sneller een monteur sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen