Klacht Ziggo: Slechte service bij str

Klachtnummer
# 179810
Gebruiker
Jolanda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

slechte service bij telefoonstoring bij mijn moeder die dringend telefoonaansluiting nodig heeft ivm op telefoon aangesloten alarmknop die zij draagt ivm medische klachten. Vandaag storing gemeld bij Ziggo, na lang praten als brugman zouden ze spoedmonteur sturen ivm de medische noodzaak: volgende week woensdag (!). Men bleef volhouden dag eerder niet mogelijk is. Nemen zij de verantwoording als er iets met mijn moeder gebeurt en zij door de telefoonstoring niet aangesloten is op de alarmcentrale ??SCHANDALIG!

De oplossing

Zsm een monteur naar mijn alleenwonende moeder sturen zodat zij weer op het alarmsysteem van de Mosae Zorggroep is aangesloten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen