Klacht Ziggo: Slechte service ziggo, maar dat wisten we al

Klachtnummer
# 279209
Gebruiker
Gerritg60
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs had ziggo een tv storing en ik heb 3 dagen zonder tv gezeten en melding gemaakt dat ik er wel voor betaal dit zou genoteerd worden. normaal gooien ze je dood met mail wat je ervan vond nu hoor je ze niet. Daar komt bij dat ik 3 kaarten had en 1 is op non actief gezet. kon wel een nieuwe krijgen voor 2 euro per maand. belachelijk

De oplossing

Compensatie, wel betaald geen beeld en een slechte afhandeling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen