Klacht Ziggo: slechte service

Klachtnummer
# 274301
Gebruiker
NoudB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al 3 maanden slecht functionerende mediabox en sinds 1.5 week helemaal niet meer functionerend (dus geen TV meer).

Hierover inmiddels al driemaal gebeld met uw klantenservice (gemiddelde duur 40min.)

Hieronder volgen met verdere klachten / frustratiepunten:

- medewerkers luisteren niet goed en willen ook niet met je meedenken
- medewerkers verschuilen zich continu achter regels van Ziggo: "meer kan ik niet voor u betekenen"
- afspraken worden bij herhaling niet nagekomen ( geen afspraak met monteur gemaakt ondanks toezegging, ondanks teozegging geen contact meer opgenomen, klachten niet verder in behandelilng genomen)
- toonzetting medewerkers (dhr. Van Sanden gesprek 22.9.2017)

De oplossing

Meteen vakkundige medewerker die probleem wel serieus neemt.
Afspraak Monteur op korte termijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen