Klacht Ziggo: slechte service

Klachtnummer
# 124660
Gebruiker
Raymond
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al een paar keer contact met ziggo gehad over de einddatum van mijn contract ,mij werd gezegd in oktober,dus heb ik de overstap naar kpn gedaan.nou krijg ik telefoon van ziggo en heb ik nog geprobeerd het probleem op te lossen de medewerkster vroeg of ik nog een nieuwe module wilde proberen en als deze niet zou werken kon ik mijn contract per direct opzeggen .Dit heb ik ook gedaan nou krijg ik van ziggo een brief dat ik tot december moet blijven anders zou ik een boete krijgen.over eerder gesprekken konden ze helaas niets terug vinden.
Mooie service na velen jaren goede klant gaan ze over 2 maanden moeilijk doen.
Ik zal dan ook geen goed woord meer voor ziggo over hebben en raad het ook iedereen af. Bij de klantenservice kom je er ook niet tussen die blijven steeds hetzelfde verhaaltje voorlezen.

De oplossing

Beëindiging contract zoals afspraak .(die ze niet meer konden terug vinden).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen