Klacht Ziggo: SPOED!! Afgesloten van alles!

Klachtnummer
# 151233
Gebruiker
Desiré
Datum
0 reacties

Details

De klacht

 In december hebben wij een abonnement afgesloten bij ziggo. Ons werd beloofd dat VOOR 1 februari 2016 alles aangesloten zou zijn, zodat wij ons andere contract op konden zeggen. Dit hebben wij gedaan en maandag (!!) worden wij al afgesloten van tv, bellen en internet! Nu hebben wij het probleem dat er geen apparatuur geleverd kan worden en dat wij vervolgens ook nog eens op een monteur moeten wachten. Via de klantenservice word om deze redenen dan ook aangegeven dat dit nog minimaal 14 dagen kan duren. Wij kunnen toch niet zonder internet en bellen?!



De oplossing

 Wij willen z.s.m. een gepaste oplossing voor dit probleem. Wij willen voor uiterlijk woensdag dat alles aangesloten is. Dit is beloofd, wij betalen daarvoor en we hebben daardus het recht op. Als dit niet mogelijk is zijn wij per direct genoodzaakt om op te stappen bij ziggo.



Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen