Klacht Ziggo: SPOED!! Afgesloten van alles!

Desiré

In december hebben wij een abonnement afgesloten bij ziggo. Ons werd beloofd dat VOOR 1 februari 2016 alles aangesloten zou zijn, zodat wij ons andere contract op konden zeggen. Dit hebben wij gedaan en maandag (!!) worden wij al afgesloten van tv, bellen en internet! Nu hebben wij het probleem dat er geen apparatuur geleverd kan worden en dat wij vervolgens ook nog eens op een monteur moeten wachten. Via de klantenservice word om deze redenen dan ook aangegeven dat dit nog minimaal 14 dagen kan duren. Wij kunnen toch niet zonder internet en bellen?!

Wij willen z.s.m. een gepaste oplossing voor dit probleem. Wij willen voor uiterlijk woensdag dat alles aangesloten is. Dit is beloofd, wij betalen daarvoor en we hebben daardus het recht op. Als dit niet mogelijk is zijn wij per direct genoodzaakt om op te stappen bij ziggo.

Ook een klacht indienen over Ziggo?