Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ziggo: Storing modem/router
Details
Klacht
Wij hebben een 3-in één pakket bij Ziggo. Al geruime tijd hebben we problemen met de internetverbinding.Een jaar geleden al een keer voor gebeld, toen werkte volgens degene die ik aan de telefoon had van Ziggo alles naar behoren....
Nu toch maar weer een keer gebeld of er toch niet iets te vinden is wat betreft de storing met internetverbinding. Nu uitgebreider geholpen, heel missch. de oorzaak gevonden maar niet zeker. Advies --> tel. nr. bellen voor overname van computer op afstand zodat ze het probleem kunnen verhelpen. Kosten 60 cnt per min.
Mijn vraag was; of ik (al klant vanaf 2008, betaal maandelijks gemiddeld 60 euro!) niet een nieuwe modem/router ineen kan krijgen omdat we nu twee oude losse apparaten hebben. Elke nw. klant krijgt ook een modem/router inéén dus dacht ik dan moet een trouwe goed betalende klant waarbij de boel al heel lang niet werkt dat zeker kunnen krijgen..... Maar, helaas. Geen nw. modem/router voor ons........... :-(
Gewenste oplossing
Als trouwe klant (vanaf 2008) zou ik graag net als alle nw. klanten een moderne goed werkende modem/router inéén aangeboden willen krijgen zodat ik naar tevredenheid klant kan blijven bij Ziggo.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.