Klacht Ziggo: storing tv signaal humax

# 192646
Dirk

Afgelopen week tijdens tv gebruik plotseling geen signaal meer. Na aandringen een monteur geweest(29 oktober). Gisteren avond plotseling hetzelfde verhaal. Er is wel signaal bij de tv op de slaapkamers en er is internetsignaal. Er is wel signaal want er is geen E code storing maar de humax ontvangt het niet meer. Wij hebben al enkele humax kastjes inmiddels verbruikt.

Verwachting is dat er weer iemand eens de boel juist in blijvend orde maakt. Vele malen uren wachten via de telefoon doet geen wonderen bij ziggo. Er staat wel een afspraak maar dat duurt EEN WEEK. Ik verwacht vandaag een oplossing zeker na jarenlang bij ziggo te zijn. Wij overwegen om inderdaad over te stappen naar een andere aanbieder.
Tevens verwachten wij een compensatie voor de ongemakken en het erg veel bellen met het bijbehorende wachten waarbij een uur geen uitzondering is.

Ook een klacht indienen over Ziggo?