Klacht Ziggo: storing tv signaal humax

Klachtnummer
# 192646
Gebruiker
Dirk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Afgelopen week tijdens tv gebruik plotseling geen signaal meer. Na aandringen een monteur geweest(29 oktober). Gisteren avond plotseling hetzelfde verhaal. Er is wel signaal bij de tv op de slaapkamers en er is internetsignaal. Er is wel signaal want er is geen E code storing maar de humax ontvangt het niet meer. Wij hebben al enkele humax kastjes inmiddels verbruikt.

De oplossing

Verwachting is dat er weer iemand eens de boel juist in blijvend orde maakt. Vele malen uren wachten via de telefoon doet geen wonderen bij ziggo. Er staat wel een afspraak maar dat duurt EEN WEEK. Ik verwacht vandaag een oplossing zeker na jarenlang bij ziggo te zijn. Wij overwegen om inderdaad over te stappen naar een andere aanbieder.
Tevens verwachten wij een compensatie voor de ongemakken en het erg veel bellen met het bijbehorende wachten waarbij een uur geen uitzondering is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen