Klacht Ziggo: Storing van drie weken

Klachtnummer
# 115242
Gebruiker
A.J.H. Timmermans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al een week geen telefoon en internet, gaat volgens ziggo nog tot 6 juni duren, onacceptabel. Betaal inmiddels wel de hoofdprijs en heb volgens ziggo geen recht op restitutie.

De oplossing

Zo snel mogelijk de storing opheffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen