Klacht Ziggo: Te vage/lange werkzaamheden aangekondigd

Klachtnummer
# 263532
Gebruiker
S0610216
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo kondigt netjes werkzaamheden aan via een e-mail.

'Begin: 7 juni
Einde: 12 juni
Het onderhoud vindt plaats op werkdagen tussen 07.00 en 17.00.'

Dit komt neer op 5 dagen x 10 uur. Ik vind dit veel te vaag. Ik heb online zaken waarbij ik moet kunnen vertrouwen op mijn internet connectie.
Aangekondige werkzaamheden zijn prima, maar 5 dagen x 10 uur is te veel/te vaag.

De oplossing

Ik moet nu als voorzorgsmaatregelen mobiel internet afsluiten bij een andere provider en zou daarom graag deze week deels vergoed willen zien. OF: een specifiekere timeframe voor de werkzaamheden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen