Klacht Ziggo: Te veel betalen en teveel moeten bellen ruim 50,00 eraan kwijt

l.m. rekers

Ik heb op 3-08-2017 mij aangemeld voor een pakket ik zou een pakket binnenkrijgen (AANSLUITING TV EN INTERNET) voor 34,95 per maand voor de eerste 3 maanden op 14-08 2017 kwamen er 2 monteurs en ze zouden aansluiten (1 van de 2 zei nog dat ze gratis waren, waarom hij dit zei weet niet) MAAR het punt is dat ze mij niet konden aansluiten PAS OP 21-08-2017 kwam er 1 monteur ook hij zei dat hij GRATIS is ( ook nu weet ik niet waarom) MAAR ook deze heeft mij niet kunnen aansluiten dus moest ik een andere monteur hebben op 22-08 2017 heb ik een monteur gehad (ja ja, echt ook hij zei dat hij GRATIS is en dat ik niets hoefde te betalen) Deze laatste man heeft inderdaad mij aangesloten op internet en televisie tussendoor heb ik ook nog moeten bellen i.v.m met de rekening 85,91 zou ik moeten betalen ik heb daarover gebeld en deze mevrouw heeft mij verteld dat het in mindering wordt gebracht ivm dat ik pas op 22-08 2017 internet en tv heb ze vertelde mij dat er 22,50 volgende voor oktober eraf zou gaan en dus 34,95 minus 22,50 dat is bij mij dus 12,45 betalen voor oktober>Ik dacht even bij mijzelf laat ik toch maar even ziggo bellen omdat wifispots aan stond die ik uit wilde hebben maar meteen even vragen wat voor een bedrag ik zou moeten betalen deze man zei dat ik 470,00 euro moet betalen EN DAT VOOR EEN PAKKET INTERNET EN TELEVISIE GEEN BELLEN ik heb in de maand dat ik nu ziggo heb alleen al ruim 50,00 kwijt aan bellen ook heb ik mijn abbonement netflix moeten betalen terwijl ik een aantal weken niet heb kunnen gebruiken ik heb een uitkering ik vind dit gewoon een oplichters bedrijf ik heb er geen andere woordenvoor volgens mij hebben ze de MONTEURS berekend terwijl ze allemaal monteurs en telefonisten zeggen dat het gratis was IK GA DIT BEDRAG ABSOLUUT NIET BETALEN. ze kunnen me een hoop vertellen maar ik heb echt een voorgevoel dat ik voor de monteurs moet betalen (470,00) dit ga ik echt niet doen

Ik wil de juiste rekening dus voor oktober betaal ik 12,45 november 34,95 daarna het gewone bedrag 46,50En ik wil minimaal 50,00 terug op mijn bankrekening voor het onnodig bellen als zij hen werk meteen hadden goed gedaan aangezien ik prepaid telefoon heb en bovendien een excuus

Ook een klacht indienen over Ziggo?