Klacht Ziggo: tel Abbonement herroepen ziggo

Klachtnummer
# 265285
Gebruiker
Laura
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 5 juni geprobeerd via Ziggo bij vodafone een abbo + telefoon contract af te sluiten.Uiteindelijk ging er iets fout en moest ik de volgende dag weer bellen. Dit is gedaan, er ging weer wat fout en ik moest de dag erop contact opnemen met vodafone. (ziggo kon de order niet doorzetten). Uiteindelijk bij Vodafone een goed gesprek gehad en het abonnement was aangevraagd. 2 dagen later kreeg ik plots een bericht dat de bestelling is geannuleerd. Weer gebeld met Vodafone, er was toch iets mis. Er waren ondertussen blijkbaar 7 abonnementen aangevraagd waardoor het systeem vast liep. De juiste afdelingen waren niet aanwezig en niemand kon mij helpen. Er zou een case aangemaakt worden. Omdat ik het zat was om steeds te bellen, ben ik ondertussen al 3 keer langs de vodafone winkel gegaan. Daar konden ze uiteindelijk ook niet helpen en het zou nog zeker 2 weken duren voordat het probleem is opgelost. Vandaag opnieuw gebeld met vodafone. Weer wordt er aangeven dat ze niet kunnen helpen en de betreffende afdelingen niet opnemen. Ik moet zelf maar weer terug bellen. Ik ben er helemaal klaar mee, ik heb al meer dan 10 keer gebeld met ziggo en vodafone en ben al 3 keer in de vodafone winkel geweest maar niemand kan me helpen. tevens wordt ik steeds vanuit de klantenservice opnieuw doorverbonden met de klantenservice. Ik kom dus niet verder!
en wil dat het contract geannuleerd word!!

De oplossing

Ik wil bewijs dat het contract op basis van herroepingsrecht en het niet nakomen van afspraken geannuleerd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen