Klacht Ziggo: Telefoon Terreur

Klachtnummer
# 80028
Gebruiker
BM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu ong een half jaar klant bij Ziggo, en ben erg tevreden over de producten!
Echter word ik al 3 weken lang elke dag gebeld door de klantenservice van Ziggo, of een extern bureau, met aanbiedingen en acties. Ik wil dit helemaal niet, en heb dit enkele maanden terug al eens aangegeven, heb mij toen ook (opnieuw) ingeschreven in het
bel-me-niet register. Afgelopen 3 weken heb ik bewust mijn telefoon niet beantwoord, maar ze bleven maar bellen, elke dag opnieuw (altijd anoniem). Net zo lang tot ze antwoord krijgen, heb uiteindelijk toch maar opgenomen, en dit is nu juist mijn klacht. Waarom wil Ziggo mensen dwingen tot een reactie? Ik vind dit een onnodig agressieve vorm van marketing en totaal niet gepast, je kunt en mag mensen niet dwingen tot een
antwoord. Prima dat je af en toe een random nummer probeert, maar het systematisch achtervolgen van mensen gaat mij toch echt te ver.
Het komt in mijn ogen dan ook dichterbij stalking, dan bij goede klantenservice.

De oplossing

Ik zou graag uit het belregister van Ziggo worden gehaald, zodat ik in de toekomst nooit meer telefonisch word benaderd voor aanbiedingen, of andere acties en promoties.
Tevens zou ik graag een oplossing zien voor overige klanten die hier last van hebben,
inschrijven in het bel-me-niet register is blijkbaar niet voldoende.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen