Klacht Ziggo: Telefoonstoring Ziggo

Klachtnummer
# 132412
Gebruiker
Heleen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geen telefoonverbinding.
Geen melding op storingslink van ziggo.
Telefonisch contact via mobiel; modum gereset etc. werkte niet.
Door ziggo onderzocht: bleek groter landelijk probleem.
Bewust niet op site gezet omdat er dan meer reacties komen.
Kan waarschijnlijk niet in 1 middag verholpen worden.
Heel vervelend als je thuis werkt en de telefoon moet gebruiken; een van de redenen voor een contract waarmee dit afgekocht is.

Gewenste oplossing

Betere opstelling t.o.v. de klant: melding dat het probleem er is en verwachte tijd van oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen