Klacht Ziggo: Telfout in factuur

Klachtnummer
# 6895
Gebruiker
Gé Tol
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In fact.344412836 van 29-3-2012 staat een telfout in de kolom 'Binnenlandse nummers binnen uw regio'. Ziggo komt uit op 5,34 euro en ik na drie keer hertellen op 5,32. Met Ziggo gebeld. Pas na overleg met een hoger geplaatste geeft de telefoonmiep de telfout toe en zegt toe deze op een volgende rekening in mindering te zullen brengen. De verontschuldiging is dat er bij Ziggo een andere telling nop het scherm verschijnt dan bij mij. Twee bedragen (1,09 en 0,07) staan bij Ziggo als 1,10 en 0,08 op het scherm. Telefoonmiep beweert aanvankelijk dat ze met hun lijst te maken hebben en ik zeg dat ik daar geen fluit mee te maken heb maar uitsluitend met wat ik op mijn scherm te zien krijg.

De oplossing

De klacht is al opgelost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen