Klacht Ziggo: Terugbetaling seizoenkaart

Klachtnummer
# 189268
Gebruiker
Manon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We zijn overgestapt naar ziggo omdat je dan je seizoen kaart vergoed krijgt. Dit bedrag zou binnen 2 maanden op rekening staan. Gebeld na 2 maanden. Ow nou binnen 6 weken. Waarschijnlijk met achter liggende idee van we gaan pas wat doen als mensen gaan bellen. Jesper aan de lijn weet niet of het ze echte naam is of ze schuilnaam. Maar die mag ook even bij gepraat worden. Hij werkte er al 5 jaar nooit van gehoord. Dan nog hoe je klanten aanspreekt: ja en het huisnummertje of hij 1 van ze vriendjes aan de lijn heeft. Hij kon niks voor me doen en moest maar wachten. Op de achtergrond zat iedereen mee te lachen. Hij zou mij doorverbinden na 10 min heb ik opgehangen. Wat een ***service. Maar het is jullie fout dat jullie niet binnen 2 maanden gestort hebben. Ik vindt 6 weken beetje overdreven. Graag binnen week op rekening !

De oplossing

Geld storten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen