Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ziggo: terugstorten onterechte incasso
Details
Klacht
Voor een periode van 30 dagen gratis op proef een accesspoint ontvangen ter verbetering van Wifi problemen. Was echter niet de gewenste oplossing. Teruggekoppeld met Ziggo en zou verzendstickers ontvangen voor het retourneren.Echter geen retourstickers maar wel de kosten van het apparaat onterecht geïncasseerd. Na verschillende telefoongesprekken blijkt dat retouradvies niet doorgeven is naar de juiste afdeling. Uiteindelijk wel retourstickers ontvangen en de toezegging dat de onterechte incasso zo spoedig mogelijk teruggestort zou worden. Apparaat geretourneerd maar na 2 weken nog geen geld. Weer eens gebeld waar mijn geld bleef, maar kreeg te horen dat er eerst nog een bureaucratische horde genomen moest worden wat weer een paar weken kon gaan duren. Dit is niet bepaald klantvriendelijk en zij hebben nog wel steeds mijn geld.
Gewenste oplossing
Interne communicatie met helpdesk op orde brengen zodat retouradvies werkelijk verzonden wordt en duidelijke periode van terugstorten communiceren.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.