Klacht Ziggo: terugstorten onterechte incasso

Klachtnummer
# 158054
Gebruiker
Lex
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor een periode van 30 dagen gratis op proef een accesspoint ontvangen ter verbetering van Wifi problemen. Was echter niet de gewenste oplossing. Teruggekoppeld met Ziggo en zou verzendstickers ontvangen voor het retourneren.
Echter geen retourstickers maar wel de kosten van het apparaat onterecht geïncasseerd. Na verschillende telefoongesprekken blijkt dat retouradvies niet doorgeven is naar de juiste afdeling. Uiteindelijk wel retourstickers ontvangen en de toezegging dat de onterechte incasso zo spoedig mogelijk teruggestort zou worden. Apparaat geretourneerd maar na 2 weken nog geen geld. Weer eens gebeld waar mijn geld bleef, maar kreeg te horen dat er eerst nog een bureaucratische horde genomen moest worden wat weer een paar weken kon gaan duren. Dit is niet bepaald klantvriendelijk en zij hebben nog wel steeds mijn geld.

De oplossing

Interne communicatie met helpdesk op orde brengen zodat retouradvies werkelijk verzonden wordt en duidelijke periode van terugstorten communiceren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen