Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ziggo: teveel betaald , anders contract getekend!!
Details
Klacht
Beste Jumbo & Ziggo,ik ben absoluut niet tevreden, ik ben een contract met jullie aangegaan zie hieronder voor de gegevens.
Wat ik nu al teveel heb betaald is het totaal bedrag van:
67,71 euro.
Ik verwacht dat dit per omgaande snel wordt overgemaakt ,anders ben ik genoodzaakt om andere stappen te ondernemen.
Mijn bankgegevens zijn:
G.Soolsma
NL97trio0391200844
Met vriendelijke groet,
Gino
Gewenste oplossing
door mijn teveel betaalde bedrag terug te stortenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.