Klacht Ziggo: Teveel betaalde factuurbedragen en zonder weten een duurder pakket toegewezen, we willen geld terug.

Benhetzat

Ziggo, heeft (van wat ik nog kan zien), sinds maart 2016 een aantal keren foute bedragen gefactureerd. We hebben een aantal keren teveel betaald. Het viel op toen ik opeens 2 euro meer moest betalen. Toen begon ik terug te kijken vanaf het moment dat het pakket veranderd was (sinds maart 2016). Ik zag een aantal fouten die ze hadden gemaakt, wat voorheen niet opviel en er dus verder geen bedenkingen bij had, maar nu wel.

Ten tweede: ook blijkt achteraf na een telefonisch gesprek met ziggo, dat we een pakket hebben met box, waar ik nooit om gevraagd had, noch wilde.
We hebben sinds maart 2016 te horen gekregen dat ons pakket van naam veranderde, alleen van naam, maar dat het pakket precies hetzelfde zou zijn. Maar dat was achteraf gezien NIET zo. Ons pakket was wel degelijk veranderd. Van een pakket zonder box naar een pakket met box en dus een duurder pakket.

We zijn gewoon voorgelogen.! We hadden altijd analoog tv en internet z1. Nu zouden we precies hetzelfde pakket houden volgens ziggo, alleen kregen we nu automatisch en gratis een box erbij, kosteloos. Dat hoort gewoon zo zei hij.

Maar zelfs kosteloos wilde ik de box niet vanwege het weer thuis wachten op post, en als je stopt met t abonnement moet je het weer retour sturen, gedoe dus. En we keken (en kijken nog steeds) analoog dus die box was niet nodig.

Toch is het gestuurd, maar we hebben het dus nooit gebruikt. En het erge is dus, we hebben al die tijd wel meer betaald vanwege pakket met box. Het bleek niet dezelfde pakket te zijn, wat ons toentertijd verteld was en gemaild was. Het pakket met box is een duurder pakket, dan pakket zonder box.

Het geld terug van de teveel betaalde factuurbedragen sinds maart tot heden.

Het geld terug van de teveel betaalde pakket sinds maart 2016 tot heden.

Vandaag met ze gesproken en ze willen er niks van weten nog onderzoek naar doen en willen niks terugbetalen. Ze hadden niet eens de moeite genomen om de bewijsstukken en het verhaal in te lezen.

Ze hebben alle bewijsstukken in 1 mail ontvangen vandaag.

Ook een klacht indienen over Ziggo?