Klacht Ziggo: toezeggings-Problemen bij wijzigen abonnement

Klachtnummer
# 175897
Gebruiker
J.M. Debets
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het wijzigen van mijn abonnement zijn problemen ontstaan over toezeggingen die mij telefonisch zijn gedaan bij het wijzigen van mijn Plus abonement in Complete abonement.
Er is mij tot 2 maal toe dat ik in aanmerking kom voor de aanbieding van € 59.95 voor €34.95 de eerste 3 maanden (ondanks dat ik al een bestaande klant ben.)
Nadat ik in een bevestigende mail van die aanbieding niets terug kon vinden, ben ik weer gaan bellen en de dame van Ziggo kon niets in haar logboek hierover terug vinden, dus ik stond te liegen..

De oplossing

Dat de toezegging die gedaan is ook wordt uitgevoerd en voor de eerste 3 maanden de toegezegde prijs wordt doorberekend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen