Klacht Ziggo: Totaal gebrek aan expertise klantenservice

Klachtnummer
# 463260
Gebruiker
W. Lenthe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Totaal gebrek aan expertise bij klantenservice. Na koppeling nieuwe afstandsbediening werkte 1 functie niet. Na diverse pogingen volgens de gebruiksaanwijzing Ziggo gebeld. Twee keer wordt, na lang wachten, door Ziggo de verbinding verbroken. Bij de derde poging gaat de medewerkster voorlezen uit de handleiding. Na mijn herhaalde melding dat ik die stappen al vele keren heb geprobeerd meldt ze dat er een nieuwe afstandsbediening zal worden gestuurd. Mind you, ik heb net een nieuwe. Daarna een mail met "fijn dat ik u kan helpen". Er is helemaal niet geholpen. Totaal gebrek aan expertise. Probleem inmiddels met externe deskundige opgelost ZONDER Ziggo.

De oplossing

Niet meer nodig. Ziggo met stoppen met die ONZIN.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen