Klacht Ziggo: Totale CHAOS bij ZIGGO, bij een simpele overstap naar alles in 1 met nr.behoud

Klachtnummer
# 191176
Gebruiker
Mevrouw G
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij behartigen deze zaak voor een 84 jarige dame, die een brief ontving van Ziggo, dat zij haar tv abt. voor slechts €10 meer, kon omzetten in tv/tel./internet. Ook zei Ziggo dat zij zorgeloos kon overstappen, met beh. van tel.nr. en dat Ziggo alles incl. opzegging bij de vorige s.p. gratis voor haar zou regelen, zelfs incl. gratis monteur. Dit was een mooie aanbieding en zij ging hier op in. Toen begon de ELLENDE. Omdat wij maar niets hoorden, hebben we ZELF maar eens gebeld en er bleek uiteindelijk(na ca. 100 dure belmin.), dat Ziggo helemaal niet kon opzeggen en ook geen nr.behoud kon aanvragen, omdat Ziggo geen overeenkomst had met met de huidige s.p. We moesten dit zelf maar regelen. Een 84 jarige vrouw verdorie... SCHANDE, ZIGGO ! Daarna vaak gebeld, over hoe dan op te zeggen en m.i.v. wanneer? Zou toch synchroon moeten lopen met de startdatum bij Ziggo... Uren aan de tel. gehangen, verbinding werd zelfs 2x botweg verbroken, door moeilijk verstaanbare medewerkers. Bah..

De oplossing

We willen gewoon een makkelijke en soepele overgang. Daarnaast gekwalificeerde en goed Nederlands sprekende hulp die oplossingsgericht denkt. Een 84 jarige vrouw wordt hier op een schandalige wijze aan haar lot overgelaten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen