Klacht Ziggo: Traag internet en blokken in TV scherm

W. Advocaat

Sinds 3 weken traag en regelmatig wegvallend internet en ca eem 1/2 jaar blokken in TV scherm. Download is ca 50 mbit/s volgens helpdesk is 80 via wifi zeker haalbaar bij abonnement van 120 Oorzaak volgens deskmedewerkster een verouderd aansluitkastje. Zij gaat regelen dat kastje per post wordt verzonden zodat ik dat de volgende dag kan monteren. Na 5 dagen geen kastje Ziggo gebeld met vraag waar kastje blijft. Kastje komt een dag later dan beloofd. Maar daar wennen we aan bij Ziggo. Kastje blijkt niet te vervangen inkomende kabel heeft geen wartel. Weer Ziggo gebeld. Nu beweert helpdesk dat 50 mbit hoogst haalbare is voor wifi. En verandert iets in de instelling van de router. Om goede verbinding te krijgen moet ik een versterker aansluiten. 2 verhalen en geen oplossing. Het opgestuurde model kastje is ter vervanging van een een recenter type en zou toch geen oplossing zijn. V.w.b. TV kan het aan de kabel in de muur van meterkast naar TV liggen.

Ik verwacht en eigenlijk tegen beter weten in dat Ziggo met een duidelijke oplossing komt en klachten serieus neemt.

Ook een klacht indienen over Ziggo?