Klacht Ziggo: trage afhandeling verhuizing

Klachtnummer
# 196019
Gebruiker
Ad Vis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aantal weken geleden verhuizing doorgegeven van Drenthe naar Den Haag. Het betreft nieuwbouw. De aannemer laten bellen om de woning aan te melden. Het blijft maar pending in het systeem van Ziggo terwijl we morgen 18 november verhuizen. Ziggo kan niet aangeven wanneer de verhuizing wordt doorgevoerd. Ik heb dus op het nieuwe adres geen internet, telefoon en TV. Ik ben jaren klant bij Ziggo en betaal ieder jaar 1200 euro. Maar het lukt Ziggo niet om een verhuizing goed en op tijd te regelen.

Graag spoed actie van Ziggo gewenst!!

De oplossing

Met spoed aansluiting per 18 november op het nieuwe adres!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen