Klacht Ziggo: tv app wordt geblokkeerd als je meerdere apparaten deze laat gebruiken.

Nicolehardy-van ginneken

Wij hebben ziggo en kunnen de tv app gebruiken. De eerste keer dat we werden geblokkeerd vertelden ze ons dat dat kwam omdat er meer dan 5 apparaten binnen ons huis daar gebruik van maakten. Ze hebben de blokkade opgeheven. Deze week hadden we op een nieuwe mobiele telefoon dit weer geinstalleerd, waarop we propt weer geblokkeerd waren. De nieuwe telefoon was omdat er een nieuw abonnement in gebruik was genomen voor mobiele telefonie. De oude telefoon werd niet meer gebruikt. Na weer contact te hebben gehad met ziggo vertelden ze dat er maar op 3 apparaten deze app gebruikt mag worden. Deze regel is echter nergens terug te vinden. Ik vraag me af of ze de app zomaar mogen blokkeren zonder de regels duidelijk te vermelden of zonder te vermelden dat deze veranderd zijn. Ik vind het bovendien nogal belachelijk omdat we een groter gezin hebben (zijn met 5) en dat het dus betekent dat een aantal dit niet kunnen gebruiken.

Onbeperkt de app kunnen gebruiken. Het is abonnement gebonden. We betalen voor het hele abonnement.