Klacht Ziggo: Tv extra

Klachtnummer
# 25832
Gebruiker
K
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij zijn als klant nieuw bij Ziggo. Zie ik op 3 rekeningen kosten staan voor Tv extra.
Dit is ingesteld zonder te overleggen. Ik heb wel een contract ontvangen waar Tv extra op staat, maar niet dat hier extra kosten aan verbonden zijn van 13,50 per maand. Ik vind dit niet netjes. Je gaat niet zomaar iets instellen zonder overleg en vooral de extra kosten. Slecht dat Ziggo zo omgaat met nieuwe klanten. Vriendelijke groet, Kim de Jong

Gewenste oplossing

Een tegemoetkoming.
En dat ze dit overleggen met klanten.Dit voelt als oplichting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen