Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ziggo: tv vergat de zender instelling, na omzetting zenders,
Details
De klacht
Ik moest een nieuwe insteek huis kopen waar de kaart in gaat, de tv onthield de zenders niet, en dat ding was 100% niet stuk, heb nu een nieuwe koste 90.00 euro, want door het gedonder met de zender over zetting kreeg ik dit, en zat niet in kabels en weet ik veelgewoon in de kaart houder, die werkte niet met jullie over zetting MAAR ZAL WEL NIET WAAR ZIJN, volgens jullie zou graag deel van de 90.00 retour willen heb de bon.
De oplossing
euries terug i.v.m omschakeling zenders heb 1.1/2 maand geleden een mail er over gezonden maar geen respons, gaat goed bij ziggo zeken, vandaar al die klachtenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.