Klacht Ziggo: tv vergat de zender instelling, na omzetting zenders,

Klachtnummer
# 105153
Gebruiker
smallbird
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik moest een nieuwe insteek huis kopen waar de kaart in gaat, de tv onthield de zenders niet, en dat ding was 100% niet stuk, heb nu een nieuwe koste 90.00 euro, want door het gedonder met de zender over zetting kreeg ik dit, en zat niet in kabels en weet ik veel
gewoon in de kaart houder, die werkte niet met jullie over zetting MAAR ZAL WEL NIET WAAR ZIJN, volgens jullie zou graag deel van de 90.00 retour willen heb de bon.

De oplossing

euries terug i.v.m omschakeling zenders heb 1.1/2 maand geleden een mail er over gezonden maar geen respons, gaat goed bij ziggo zeken, vandaar al die klachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen